kategorie
ryzost
druh
barva zlata
váha
cenové rozpětí

e-mail zpravodaj
Přihlašte se k odebírání novinek na váš e-mail


platební metody
doporučte nás

brilianty

brilianty
Diamanty jsou věčné není jen název filmu s Jamesem Bondem ale rovněž i slogan firmy De Beers "Diamonds Are Forever" případně "A Diamond Is Forever" z roku 1947 pocházející z dílny tehdejší největší reklamní agentury světa N. W. Ayer. Slogan který změnil svět drahých kamenů a změnil vnímání reklamy jako takové, vytvořil mladý textař Frances Gerety. Myšlenkou sloganu bylo spojit diamanty s něčím, co na rozdíl od jejich nominální hodnoty není pomíjivé. Peníze se mění, ale diamant zůstává věčný.

Na filmových festivalech se mnoho filmových hvězd rádo předvádí s nejluxusnějšími briliantovými šperky až oči přecházejí. Mezi vlastníky nejkrásnějších a nejslavnějších diamantových šperků najdeme Romanovce, britské panovníky nebo zlatnický dům Cartier. Šperku s brilianty se prostě nic nevyrovná. V některých briliantových špercích jsou zapsány celé osudy. Vraždy, intriky a mnoho nepravostí. Blue Hope je ideální příklad. Je unikátním synonymem pro krásu, nádherný brus a oslňující lesk. Avšak i temná stránka tohoto diamantového šperku je velmi pozoruhodná až děsivá.


Jaký je rozdíl mezi diamantem a briliantem. Diamant je v podstatě  hrubý neopracovaný kus kamene nalezený v nějakém diamantovém dole. Briliant je již vybroušený diamant do požadovaného tvaru. Nejčastějším brusem je kulatý briliantový. Podle tohoto brusu se vžilo označení briliant pro všechny diamantové šperky. Briliantové šperky bývají nejčastěji zasazeny do žlutého, bílého zlata nebo platiny.

V této kategorii naleznete šperky ze zlata s drahými kameny. U nás ušetříte několikrát. Diamantové šperky nabízíme v cenách, které jsou více než skvělé. K těmto šperkům budete mít přiložen mezinárodní certifikát soudního znalce v hodnotě několika tisíc. A navíc ke každému zlatému šperku s diamanty dostanete luxusní dřevěnou etuji, speciální čistící hadřík a poštovné je vždy zdarma.


Kategorie neobsahuje žádná data

brilianty

brilianty
Diamanty jsou věčné není jen název filmu s Jamesem Bondem ale rovněž i slogan firmy De Beers "Diamonds Are Forever" případně "A Diamond Is Forever" z roku 1947 pocházející z dílny tehdejší největší reklamní agentury světa N. W. Ayer. Slogan který změnil svět drahých kamenů a změnil vnímání reklamy jako takové, vytvořil mladý textař Frances Gerety. Myšlenkou sloganu bylo spojit diamanty s něčím, co na rozdíl od jejich nominální hodnoty není pomíjivé. Peníze se mění ale diamant zůstává věčný.

V této kategorii naleznete nejdražší šperky. U nás ušetříte několikrát. Šperky nabízíme v cenách které jsou více než skvělé. K těmto šperkům budete mít přiložen mezinárodní certifikát soudního znalce v hodnotě několika tisíc. A navíc ke zboží z této kategorie dostanete luxusní dřevěnou etuji, speciální čistící hadřík a poštovné budete mít vždy zdarma.




ShopCentrik shop, internetový obchod, B2B, B2C

copyright ©2009-2015 www.ezlato.cz Veškerá práva vyhrazena. Kopírování a jiné použití obsahu není dovoleno.

TOPlist